ترانه عليدوستي و باباش

تصاوير بازيگران, سريال شهرزاد

ترانه عليدوستي و باباش

۴ بازديد

حميد عليدوستي، سرمربي تيم ملي نوجوانان با حضور در پشت صحنه سريال شهرزاد عكسي به يادگار با دختر خود گرفته است.

ترانه عليدوستي يكي از نخبه هاي بازيگري ايران است همان طور كه پدر در فوتبال يكي از چهره هاي تكرار نشدني بود و مي شود از او به عنوان يكي از بهترين مهاجمان تاريخ فوتبال ايران ياد كرد.
در روز نظر سنجي بهترين مهاجم بعد از انقلاب ترانه عليدوستي در فضاي مجازي خيلي تلاش كرد كه راي ها را به سود پدر برگرداند اما طبيعي بود حميد عليدوستي همانند خيلي از نخبه ها راي نياورد. مثل مجيد نامجو مطلق.

واقعيت اين است نوجوانان و جواناني كه پاي برنامه ۹۰ مي نشينند بازي حميد عليدوستي و حميد عليدوستي ها را نديده اند و آنهايي هم كه ديده اند وقتي برنامه ۹۰ پخش مي شود به قول مجيد نامجو مطلق مشغول استراحت هستند تا صبح فردايش بر سر محل كار حاضر شوند.

شايد ترانه از اينكه پدر در نظر سنجي برنامه ۹۰ انتخاب نشد ناراحت بود اما پدر نه. حميد عليدوستي در اين باره مي گويد: «مهم اين است كه در مدت زماني كه كار مي كني و حضور داري بهترين باشي. همين كافي است.»

بازي اين روزهاي ترانه عليدوستي در سريال شهرزاد چشم نواز است. مثل همه بازي هاي قبلي اين هنرمند. پدر هم روزهاي سخت و پرالتهابي را مي گذارند و مي كوشد تيم ملي نوجوانان را به جام جهاني رهنمون كند.

 حضور پدر در كنار دختر آرامش بخش است، البته براي هر دو.

عكس حميد عليدوستي با دخترش ترانه عليدوستي

عكس حميد عليدوستي با دخترش ترانه عليدوستي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.